Vecka 3, dag 3 & 4

Dag 3:

Upp som en sol, för att det har ju varit så FANTASTISKT väder!! Blir glad i hela kroppen. Intog den bästa latten på år och dar, på hötorgstrappan under lunchen. Helt faab.

I alla fall, matintag

2 st Köttbullsmacka m mjukt mörkt bröd
Potatismos och varmkorv
Kaffe
Mos och korv(mellanmålsstorlek)
Tacos

Träning:
Styrketräning på Sats + intervaller


Dag 4

Och idag har jag känt mig som en stel jäkla pinne. God dag träningsvärk!

Matintag:

Gröt m mjölk
Tacos
Kaffe
Tacos
3 st rutknäcke m onsalakorv
2 glas Mjölk

Träning
Rockring enligt Schemat
1 timma innebandy



Ja så där va det! Ska verkligen försöka skriva ner allt nu och inte slarva som i förra veckan. Vill ju se om the efforts ger resultat. Och sanningen bakom min fantastiska variation på kost, ligger i att träningen blir direkt efter jobbet så försöker keka at work.

Kommer bli en dömysig helg så ska ta mig i kragen nu och gå och lägga mig. Hälsosamma vanor kom och hjälp mig.
 


Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0