Vikthets och trött som ett as

Är verkligen trött som ett AS idag. Ja. Alltså typ död. Nästan. Så jääävla trött. Men det har varit en bra "matdag" iom min nyfunna viktnojja. Vilken inte är ohälsosam utan snarare nyttig för mig, iom att jag inte vill se ut som en sticka men konsumerar alkohol och äter skit lite väl ofta nu för tiden. Sen absolut vill jag va smal, hallå liksom, det är extremt skönt att inte känna att kläderna sitter åt på fel ställen osv, håller ni inte med? Ibland så får man ju acceptera att det kanske är kläderna som är för små och inte tvärt om. Men att jag känner mig lite smånöjd när det blev morötter och dipp och inte chiiiiiips som vanligt, är ingen hemlighet.
.
Blir mycket jobb nu ett par veckor framöver. Ska ta vara på det och ge mig FAAN på att inte äta fett/godis varenda EVIGA dag. Det behövs inte. Om jag inte vill satsa på en framtid som sumobrottare.

Kommentarer
Postat av: bästa sofia

braaaaa matilda, nu jävlar!!!

2012-03-14 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0