men tja bloggen

Kollar på min blogg och bara tänker - fyfan vad den blivit tråkig. Ni är krigare som fortfarnde läser. Men det har hänt så mycket på senaste tiden, jag har varit på så många ställen, mycket har förändrats och känns nästan som jag lever ett lite nytt liv (men det är nog bara jag som överdriver hehe). Så egentligen borde jag ha massor att skriva om, men fokus är borta just nu. För glädjen blandas med sorg och omställningarna känns.

Aaa asså söndag igen. Sitter och kollar på True Talent, inte så jättestora talanger tycker jag faktiskt. Alla verkar supernervösa när de går upp på scen, hälften sjunger falskt osv. Det är säkert inte så lätt men lite synd att man sitter och väntar på riktigt stora röster, man blir så besviken när det inte blir vad man tänkt sig. Jaja dom kanske bättrar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0