New place, nu igen?

Nä. är ju flempan jag hamnat i, och där zztannar jag ett par dagar. Invigde min vistelse me pannkaksmiddag igår med bästis och nu sitter jag här och lallar medan Karin pluggar för fullt. Idag har jag avverkat första passet på helgens Cancer Conference. Om någon timme ska jag iväg på nästa. Det har faktiskt varit riktigt jäkla mycket roligare än jag trodde, sjukt mycket skönt folk jag jobbade med idag. Ser därför fram emot resten av helgen. Ikväll blir det middag i Hässelby, jag kommer va zombie imorn, men det är bra endå. hehe. Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså seriöst, ser du inte att du har bajs i ansiktet? FÖR mycket puder... Känns lite fjortis.. Tycker du att det är fint när du plutar med läpparna som du gör på i princip alla dina bilder?

2011-09-24 @ 15:18:41
Postat av: Anna

jag tycker du har hemskt snyggt hår ! : )

2011-10-04 @ 11:30:45
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0