Dålig bloggning = mycket att göra

Äntligen en liten stund till att skriva ner tankar och fylla bloggen med minnen. Har varit inne lite i ett flow de senaste dagarna och därför har det känts lite tomt att inte skriva av sig igår (oj vad länge, hehe). 

Nu sitter jag inne på Plezuro på rörstrandsgatan, en otroligt söt liten vintageaffär med en blandning av gammalt och nytt. I'm in love. Och jag får jobba här! Hur lycklig är jag?! Välkomna in och titta runt bland alla skatter, eller bara för att säga hej. :)



Kommentarer
Postat av: jonna

heej, har sett du har den pälsvästen från zara som jag letat efter jätte länge!!! du har inte lust att sälja den? eller vet vart den finns ? svara till min mejl!!! [email protected]

2011-11-17 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0