Men tja bloggen!

GOTT NYTT ÅR! Lite sent kanske, hähä. Ett nytt år, med nya förutsättningar, nya mål och hinder. Nya förväntingar med nya utgångar. 2011. Nu är det här dudes. Året vi börjar resten av våra liv, studentåret!

Det här året ska jag dra mig själv i kragen, för det behövs. Lära mig att prioritera lite mer och framförallt ha sjukt kul med allt som kommer hända! 

Det nya året började med vänner och kärlek i vårt penthouse i Vasastan, riktigt bra start. Efter det har jag bara slappat, totalt lagt ner. Gett upp lite, eller jaa.. Njutit av att inte behöva göra något.

Ikväll blir det hamburgesas till middag och jag längtar redan.

PUSS ALLA, nytt år, nu kör vi!



Nyårsnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0