Nytt jobb - åh vad det är kul!

Idag var min första jobbdag på mitt nya jobb. Fysjuttsingen så kul det är med alla nya intryck och människor - även om jag är typ heeeeelt död nu i efterhand i och med just alla nya intryck och all info jag ska ta in och förstå och smälta. Herre alltså.. Men det är som sagt vääldigt väldigt roligt. Så vart ska jag jobba nu då? Joo, på Abfab i Västermalmsgallerian. En butik med ungefär samma utbud som NK details. Det finns så mycket fint där och jag har fått en jättebra uppfattning av kollegor och butik. Man skulle kunna säga att jag. är. glad! Nu måste jag sova(hur ska detta gå, jag som sover lika länge som ett barn) för imorgon är det jobb igen. Kommer bli en sjuukt fullspäckad vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0