Hetsshopping är ibland den allra bästa shoppingen

Efter sjuhundramiljoner saker gått fel på flygresan hem, efter jag stått i fyrtioelva köer och inte fått en bit mat i maggen hamnade jag på H&M plötsligt. Tanken var att jag skulle hitta en kjol jag sett i Umeå, men jag kom hem med dessa grejer istället, för bara 306 spänn!? Hur jävla grym är man inte. Ögonfransarna slet jag vid kassan, lite crazy modeller men seriously hallå, 30 SPÄNN!! Kunde ju inte motstå.
Lösögonfransar, till nyår kanske!
Jag som har svårt för kavajer har å andra sidan en crush för jackor..

Tunn tröja i silver. Har funnits så mycket metallic på modet i höst, men också mycket tjocka tröjor i metallic, den här är mer i min smak, tunn och fin. Allting från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0