2night, give me everything 2night

Har haft några sånna där sega dagar som man har ibland. Herre, har typ bara suttit hemma och inte orkat med så mycket. Däremot har jag hittat en ny serie jag följer maniskt - Audrina. Som typ en uppföljare på The Hills, inte mig emot alltså som älskat Lauren C och alla hennes vänner sen 4evvä. OC, Hollywood osv verkar vara ett rätt najs ställe att bo på. Lär ta en resa till The States om en inte alltför lång framtid.

Drog dock ut en sväng ikväll, Sooso hängde med mig till Rålis för att hälsa på Johanna och kolla lite film. Det var mysigt men blev lite kallt. Stötte även på söta Saris, and that's hur kvällen avrundades. Nu jäävlar har jag köpt chipsi, så blir lite mys innan jag ska sova. För imorn ska jag upp igen, någon annan som ska det också kanske? he-he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0