Words

"Och fast vi båda vill mer än någonting annat. Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan. Vi har blivit som dom, någon tittar på oss. Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer. Vi har blivit som dom, som aldrig får bli. Som sitter tyst på nåt' café ingen får ju se att han är gift och hon är fri. När jag går där ifrån, och du håller kvar. Så vet vi båda två det är såhär man mår när man hemligheter har. När jag går därifrån, utan ett ord. Så vet vi båda två. När jag går därifrån utan ett ord - så vet vi båda två."

Texten har inte att göra med något, tycker bara den är otroligt fin. Skriven av Melissa Horn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0