FETT TRÅKIG BLOGG

Oj vad jag inte har orkat blogga den här senaste veckan! Energin har bara vart lost. Ni vet när man sitter och stirrar på datorn men inte fattar hur man väljer ord eller skapar meningar? Total förvirring och obestämt kaos. Nu känns det som jag fått lite ny energi, men fortfarande kaos. Tog en lång 2timmars promenad med min neighbour idag. Det var sjuuuukt skönt. Våren är här - for sure.

Under helgen har jag blivit bjuden på pizza av mitt lilla barnvaktsbarn - 6 år gammal, aaaaaa-dorable, helt klart. Och hunnit med en utekväll också, alltid lika kul med min älsklingsJenny. Plus att min bästa vän hunnit fylla 19 år.

Nu har livet äntligen lugnat ner sig en aning, det är söndag. Jag är trött. Och det är BB på TV11. Det räcker för mig ikväll. PUSS på er. Våren är här.


OCH jag har hunnit shoppa lite, big surprise vavava?
Ovanför en snygg och skön hoodie från BikBok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0