Lite av ditt, blev lite av mitt



För att jag tror inte jag mår helt okej än. Det är rörigt. Där inne. Hit och dit som en jävla studsboll. Men det är bättre. Bättre än igår. Så nej Mr Adams-Ray jag är inte nedanför imorn(idag) jag mår bättre. Men fan vad hans musik har hjälpt. På något sätt. Musik är kärlek. Känslor i ord. Jag skulle vilja kunna trolla som han. Det är min dröm. Kanske den största. Inte ofta man vågar säga sånt. Vad man drömmer om. Men det hade varit en dröm, om man var lika grym. Och Daniel, du har något att leva för. Fan vad mycket du har att leva för. Med den talangen. Jag är otroligt imponerad. Fortsätt leva, fortsätt ge oss något att leva för.

Vad långt det blev. Tänk vad en människa kan vara bra. Otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0