Nästan klar

Nej, jag blev inte helt klar ikväll. Men det är okej, för jag är nästan klar. Och imorn har vi några timmar på oss också. Det blir bra. Jag kommer klara det den här gången också. Men det återstå att se vad för betyg jag kommer få. Det skulle vara så jääääävla grymt om jag lyckades med mina mål. Men allt jag kan göra nu är mitt bästa. Resten är upp till the teachers. Missade Vampire Diaries ikväll och funderar på att se det nu.. Undrar hur mycket sömn jag behöver för att orka med morgondagen. Student för big sis', stor mottagning och troligtvis utgång med Jennen på kvällen. It will be sweet.

Nu ska jag sova. Eller VD... Eller sova...


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta vad du får för betyg? och vad du haft tidigare på gymnasiet? p&k

2010-05-28 @ 16:59:37
Postat av: Matilda

Menar du när jag får mina betyg från 2an? :)

2010-05-30 @ 20:51:30
URL: http://mgustafsons.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vad du tror att du får i tvåan och vad du haft i ettan :)?

2010-05-30 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0