Melodifestival

Mamma ville kolla melodifestivalen i mitt rum. Alltså får jag ta del av den. Kan inte säga att jag förstår mig på festivalen längre. Det har blivit så jäkla stort, eller snarare förstorat så det är inte sant. Skulle jag välja skulle jag inte valt melodifestivalen, dock blev jag glatt överraskad när Anna Bergendal från Idol i år var med. Hon var jävligt bra och låten lär bli välspelad hur det än går för henne.

Nä men musik i all ära, nu är det ett pojkband som spelar säger sig ska spela skatepunk. Med låten Idiot studsar dom runt på scenen, hahaha! Okej, på 3 min tror jag min uppfattning förändrats lite, det här var ju ganska kul..



Noll disciplin - bandet med låten Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0