Sommarlovsseg

Sitter och lyssnar på min nya favoritlåt(förra inlägget) och provar lite kläder, testar nya grejer osv. Har varit väldigt dålig på att blogga under sommaren, vilket inte är så konstigt men lite tråkigt för jag vill kunna gå tillbaka och läsa vad jag gjorde nu om några år. Det är ju det som gör det så jäkla roligt. Att man minns med orden, texterna och bilderna.

En resa till Rhodos, en annan till Mallorca. Härliga utekvällar. Oräkneliga nätter med min man. Skratt, sol och bad. Skulle någon fråga mig idag hur min sommar hade varit hade jag svarat bra, riktigt bra. Det är riktigt deppigt att det bara är en vecka kvar. Jag vill göra mer. Se mer. Uppleva M. E. R.

Snart kommer nya bilder, shopping och liknande. Har massor att dela med mig av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0