Första skoldagen




Fyra leenden av fyra möjliga. Det var väldigt trevligt att få spendera början av dagen med finisarna i klassen(Aviva och Joanna, det var lite tomt dock utan er). Och jag som slutade efter högst två timmar, klagade inte. Lite mer synd om de andra som hade ett visst antal håltimmar. Rädd att det kommer bita mig i röven vid ett senare tillfälle men än så länge ska jag njuta.

Begav mig sedan till Fruängen, till min pojke. Och tröttheten, över att ha fått gå upp vid sju på morgonen första gången sen början på juni, visade sig. En tanke om att sova en stund blev till flera timmar. Nu sova igen. Ryktas om storm imorn, let's hope not. Orkar inte. Så hoppas inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0