Lite skitsnack

Mina ben värker. Det var så kul igår. Det var en skön stämning och härliga människor. Det hände mycket. Vi dansade. Skrattade. Pratade. Dansade. Pussades. Kramades. Mina fina, ni var verkligen värda den grymma kvällen/natten igår!

Men nu jävlar tog det tag i kroppen. Benen känns som två cementklumpar. Men min nya tröja från GardenCollection by H&M är läkande för själen. Den är mjuk som silke. Den ger känslan av en sommarbris vid stranden som smeker runt kroppen. Fan vad underbart att det närmar sig sommar. Jag älskar sommar.

Hur kan det komma sig att man blir gladare av ljus? Ljuset är som en symbol för allt bra. Halva dygnet är mörkt. Ungefär så mycket mår man dåligt - hälften av tiden. Eller? Hur är det egentligen.. Tar mörkret över? Ljuset skiner starkare, men mörkret är djupare.

Stop worrying about today, tomorrow you'll have other problems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0