I sing now for all of you

Fem sidor senare. Fem långa jävla samhällssidor senare. Fem A4 med svek, våld och förfall. Jag lyckades. Jag gjorde det, jag blev klar. Helvette jag blev klar. Vart är den där lycklig känslan som brukar infinna sig?

Varför siktar man alltid mot perfektion? Varför känner man sig inte bara tillräcklig om man gör sitt bästa? Samhället accepterar inte svaga länkar. Samhället säger att starkast vinner. Snyggast är bäst. Och bäst är du om du är perfekt på alla sätt. Lagom snäll, lagom jävlig, lagom retsam, lagom söt, lagom lagom LAAGOM. Jävla svenne lagomland.

Go crazy. Testa dina vingar. Om du vill kan du flyga.



Du är söt Malin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0