Bildbomb

En bild på dig som blondin:



Jag tyckte nog att jag var ganska fin som blond, men som brunette kände jag mig mer accepterad och mognare på något vis. Så har hållt mig till brunt de senaste två åren.

En bild på en fin vän:

Söta, fina Karin. Helt klart den vän som stått mig närmast under längst tid. Är det någon jag vet alltid kommer finnas där, är det du.

En sommarbild:



Från de dagar jag spenderade med Jenny i somras, utsikt över vattnet vid Kristineberg.

En vinterbild:



Underbara vecka i fjällen, den var grym. På bilden: Jimmie, Petter & Gabbi.

En bild från din senaste utlandsresa:



En France. Vi spelade en hel del tennis i villans egna tennisbana, inte dåligt alls.

En bild från gamla tider:



Från London resan vi gjorde i nian. Den blonda trion, männen, i alla lägen. Saknar att se er varje dag.

En bild du kommer ihåg:



<3<3<3

En fjortisbild på dig:



Gissar att det här är det närmsta jag kommer.

En bild du tycker om:



Denna kommer utan förklaring. Bara massa kärlek.

En nytagen bild på dig:



Nyare än så här blir det inte. Tagen i lördags hos Frida.


Jag hittade denna hos en grym tjej - Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0