Jag kanske skulle bli målare!?

Eller inte.. Nej jag är nog inte menad för ett sådant yrke. Helt ärligt tycker jag det är otroligt kul att skapa saker och att vara med i själva skapandet. Men ett hårt jobb som målare eller snickare tror jag skulle bli otroligt jobbigt för mig. Visst att man klarar vad man vill. Men min plats skulle nog mer vara bakom ett skrivbord ritandes ett hus och inte den som bygger själva huset.

Alla dessa tankar kommer från dagens grymma insats då jag drog bort tapet och spacklade i en sötnos lägenhet. Jag kan inte säga att jag var så jävla snabb men lätt att jag var en naturbegåvning! Så jag menar, klart jag skulle klara det, men har nog inte fysiken som krävs.. hehe, fick någon slags svag kramp i armen efter ett tag.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0