När tar det slut?

Det känns verkligen som att en del av vad du säger är rent jävla  bullshit! Det var det här jag ville slippa men endå är jag fast i samma förbannade mönster som vanligt. Fan vad jag är trött på det! Jag vill bara ta mig ur skiten och bli lycklig igen.

Känner mig verkligen som en jävla bitch, men mitt liv är inte på toppen av berget. Jag lever nere i dalen, där är det mörkt och läskigt.

Känner mig rädd för att vara ensam då och då. Det skulle vara så skönt om någon jämt kunde gå med mig runt och hålla mig i handen. Jag har ingen som vill göra en sådan uppoffring.

Kommentarer
Postat av: J

Men sluta,jag kan inte träffas varje dag, klart jag gärna går runt med dig och din hand !<3

2009-07-26 @ 21:37:23
Postat av: EMMA

ja kan bli din hålla-handen-kompis! :)

2009-07-27 @ 16:47:59
URL: http://holdens.webblogg.se/
Postat av: J

Tyst nu emmish ! : )

2009-07-28 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0