Stockholm i sitt esse

Vilken superbra shoppingdag det har varit! Jag och mamma har gått runt på stan i 5 timmar(!!) för bara min skull! Okej, mamma fick kolla lite grann, så snäll var jag. Men det var bara så himla skönt och avslappnande att gå runt med mamsen och kolla lite smått planlöst på saker som jag önskar mig och lite hon ville ha. Vi fikade också två gånger innan vi var nöjda. Och så köpte jag stövlar till mig själv, hehe.

Nu börjar jag känna att det är jullov. Det har trots allt varit en bra dag. Och det var så mysigt med avslutningen och julklapparna imorse. Jag mår faktiskt bra, FAN vad skönt det känns.




Clara sötnos, du är en av de där få sakerna som fattas idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0