Förberedelser

Stressen för nyår börjar komma ikapp mig. Nu ska det fixas hår, naglar, smink och kläder. Ett par extra skor ska med till Karin och mat måste jag också packa ner. Jag måste duscha. Tvätta av gårdagens smink(jag vet, äckligt!) och fokusera på att  lyckas åka hemifrån. Just nu är jag iklädd mjukisbyxor och tshirt. Pretty fancy, huh? Börjar också bli sådär äckligt sentimental och tänker på allt som hänt under 2009. Funderar på att göra en lista på allt vi måste utse under kvällens gång. "2009 års ..". Allt ska utses! Nu jävlar ska det firas att det blir ett nytt år!

Så nu, dusch, sen middag hos karin, sen dansa hela natten lång. Tongight's gonna be a good night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0