Helg?

Hmm.. Jag funderar lite på helgen. Jag är en sådan person som redan på måndag morgon inleder samtal med, "jaha, vad händer i helgen?". Det är som att det är en stress inom mig att se fram emot någonting i slutet av veckan. Har jag ingen plan så är jag rädd att det ska gå för snabbt tils det blir måndag igen.. Eller något sådant.

Mitt underbara sovsällskap för natten har planer för hela helgen så det kommer vara gott om plats i sängen nu tråkigt nog för det första, och för det andra så verkar det vara aldeles för dåligt väder för min smak. Jag vill ha sol och 28 grader dygnet runt! Men aaa, blir spännande att se vad han den där räkan kommer hem med efter helgens äventyr i alla fall, och så får jag se vart tiden tar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0