Och så blev det bara så

..livet tog helt enkelt överhanden. Jag som skulle skriva ner mitt rockringsprogram varje dag tänkte jag. Den här veckan kommer det bara bli två pass med rockringen och efter födelsedagar och slutande kollega osv så är matintaget helt uppåt väggarna. Hoppsan hejsan, måndag är det ny vecka. Och jag kan säga - i can't wait för att denna ska va över! Det har vart för mycket och för nära explosion. Ibland måste det ut.

Meeeen ikväll har varit bra, har ätit en fantastisk middag med familjen på Proviant, rekommenderas! Suverän mat och trevlig restaurang + personallll.

Nu ska jag bara sova järnet och försöka få pojken att spela NHL med mig, solong mello-torskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0