To find your way back

Det är som att hela magen tömts på luft, lungorna är tömda. Tankarna stilla. What just freakkin happened? Åh jag känner mig så konstig, som att det aldrig hände fast jag hade en hel timme med härliga röster, hräliga härliga bästa vän, från en helt annan kontinent, från en helt annan värld. Som att du var på månen och jag på pluto. Alltså ingen av oss på jorden, som att vi kan flyga. Som att du är SÅ NÄRA, fast du är så långt bort. Konstiga känslor, vilket virrvarr dom är. Vilket virrvarr dom kommer fortsätta vara. För sån är jag, när jag får prata med sånna som du. Sånna som ger mig mest i världen. Bästa finaste, kom hem till mig välbehållen, då är jag glad. Puss <3
Inlägg från inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0