Letar fina frisyrer!

När vardagen blir lite grå och tråkig och man inte riktigt vet vad man ska göra för att få ändring kan en ytlig grej som en ny frisyr pigga upp mer än man tänker sig! Bytte till sidbena idag och det kändes som väääärsta grejen från min annars så vardagliga mittbena. Living on the edge, som man brukar säga. I tillägg till det har jag känt att mitt hår varit slitet som ett jäkla skatbo den senaste tiden och att jag har en orolig hårbotten (ja, hårbottnar kan vara oroliga!) så jag har kvällen till ära gjort en inbakad fläta på mig själv. Kände på en gång lite lugn i hårbotten, och jag säger bara what a relife! Det gav mig också lite ideer, för hur fina är inte de här flätade frisyrerna?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0