Tjulululu

Mitt hår ser lite påklistrat ut och jag ser lite påklistrad ut, men det är ok. Är ju trött och sliten. But why my friends? Vet fan inte. Kanske en eftersläng från helgen. Pelade lite bowling och jobbade lite idag i alla fall. Slog jimpen och hans far, men det var på håret alltså. Skämdes litegranna där bland alla gamla bowlingrävar. För er som inte visste det hade jag en riktigt givande bowlingkarriär där runt mina 13åriga år. Grym tjej vill jag lova. Jag slutade på grund av fotboll och innebandy. Smart eller inte?


Jobbade på Plezuro idag, fan vad kul det är! Och jag kände mig tusen ggr bättre än sist, trots min korta tid som butiksbiträde. Heja mig. Nu är det snart vinter, då blir jag crybaby, orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0