Tänderna är borstade, vad gör man sen?

Sova ? ELler vadå? Jag fattar inte. På senaste tiden har jag varit trött som satan i gatan varje gång jag hamnar hemma. Hemma i Djursholm. Är här typ lika mycket som jag inte är här. 50/50 skulle man kunna säga. Jag har lånshoppat - alltså shoppat av mamsens pengar, så går det när man är fattig. Tur att jag har söta vänner som bjuder mig på partykryssning på onsdag. Ni kanske minns att jag sagt förr att jag är skeptisk till kryssningar? Men har man så fina vänner att hänga med så spelar det ju egentligen ingen roll. Jag kan ju hänga med bara dom om jag vill. Eller om jag inte ens vill va med dom så kan jag låsa in mig i hyttens toalett - 1:a klass. Annars hänger jag lite på förskolan den här veckan, Viggo-piggo är i trotsåldern och gömmer jackor medans patrick fortsätter med sitt söta stirrande. Imorn är det upp vid 6-tiden, kanske dags att sova nu då?
Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0