Shopping i Barcelona

Den här helgen i Barcelona var som sagt rätt så jävla super bra. Vi spenderade timtal på olika restauranger och åt tapas och drack vin. Besökte ett Salsa-hak och lyssnade på livemusik. Vi gick på fotboll och fick se de stora stjärnorna på 10 meters avstånd. Turistade runt i staden och såg på massor av konst från Gaudí. Åker absolut tillbaka till Barcelona. Vill uppleva det på sommartid också!
.
Men bortsett från alla dessa upplevelser så blev det självklart en hel del shopping också, fan vad nöjd jag är! Jag ska leva i stiletter i lila och pälsväst hela vintern(alltså jag är typ nästan seriös). Cause I love it. Very. Much. De lila klackarna var helt klart ett av mina fynd där borta, 29 euro och dösnygga. Gillare.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh vilka fina skor du hittade:D skönt att höra att du hade det bra i Barcelona! du får gärna skriva till mig och berätta mer:)

2011-11-14 @ 22:32:50
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0