Next stop - Djursan

Hemma från kryssningen! Trött som ett svin med glad endå. Lackar dock ur på hur jäkla klumpig jag varit på senaste tiden, jag vill slå mig själv för jag blir så arg. Saker bara går sönder i min närhet - HATAR det. Får sån fetångest. Sitter och lyssnar på Kapten Röd. Ska slänga upp lite bilder sen från min kassa mobil kamera - men det är bra endå. Imorn är det jobbelijobb på förskolan och sen ska vi fira Carrolajnen som blir ett år äldre! Träffade förövrigt Fridas pojkvän Eddie på båten inatt och fick höra att hon fortfarande läser, så hejhej Frida! :D Hihi. Funderar på om det kanske är sovdags snart. Ska ju trots allt jobba imorn. Vad jobbigt det är att planera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0