Lördag

Det har varit en riktigt lång och riktigt mysig kväll, med många fina ansikten. God mat och goda viner (exra gott när det är gratis, eller hur Karin!?) ;) hehe. Osv osv. Det har varit minnen och diskussioner om hur människor fungerar. Det är så jäkla intressant att höra andras perspektiv. Nu är jag hemma och glad att jag snart ska sova. Imorn ska jag ta tag i lite smått och gott som måste göras. Upptäckte till min fasa att jag måste damsuga.....

Grillade kött och blandade ihop en potatissallad med Jenkan


Mös på Grappa med Nayhara och Karin


Och till sist blev det glass + vitt på balkongen med Sossoo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå?! Svara då :) var ska du flytta :)?

2011-07-31 @ 13:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0