En hemsk vecka

En vecka som inte någon borde få gå igenom. Det har det varit för mig. Det har funnits ljuspunkter men en stor del har bara varit helt stört hemskt och obehagligt. Därför otroligt få inlägg och dålig uppdatering. Men ikväll vann Sveriges såkallade "juniorlag" över ett fullvuxet Canada. Alltid något att jubla för! Imorgon är det en ny vecka och jag måste helt enkelt ta nya tag. Det är viktigt på alla sätt.

 

Trodde aldrig att vi skulle mista dig så snart. Skratten du lockade fram. Leendena på allas läppar som du satte dit. Ett stort hjärta och ett hårt liv. Du var världens bästa. Underbar. Jag kommer aldrig glömma dig. Du kommer finnas med oss vart vi än går. Fina, underbara. Du är världens bästa. Jag tror fortfarande du kan höra mig och jag vet fina du, att vi ses nästa gång. Alltid med oss, du är älskad och saknad något enormt, älskade morbror. Vila i frid.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0