Vadfan alltså

Jag är lite ledsen. Idag fick jag hem mina söta skor från Nelly.com. They look great. Men probelmet är att det är lpågprisskor, och lågprisskor görs inte ordentligt. Det finns inte så mycket tankeverksamhet bakom konstruktionen av ett par lågprisskor. All denna fakta har jag tagit från egna erfarenheter, vilket inte innefattar alla världens skor utan bara de jag har provat (men det var bara en liten parantes, METG ni fattar, hehe). Nu så är det så att dessa great looking shoes är felkonstruerade. Sad but true. Eller så är mina fötter felkonstruerade, välj själv. Lilltårna får i vilket fall inte riktigt plats, eller de pressas ut. Jag känner att det här blir riktigt intressant läsning. Men ja i alla fall, det är lite tråkigt att beställningar inte verkar kunna bli grymma. De blir helt okej, men grymma? Nej det är svårt. Väldigt svårt. Nu står jag åter igen inför ett jobbigt dilemma. Och jag vill inte ens uttala mig om det längre. Så vi slutar här.



</3 (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0