The war that can't be won, the soldier and his gun

Fan vad jag älskar den där låten. Pictures of you. Det är sent, alldeles för sent. Jag kommer vara lika trött imorgon som jag är alla andra måndagar. Det suger fett. Kan man bara få vara glad och livfull och pigg en enda måndag? Det skulle vara skönt. Jag skulle må bra av det.

Den här helgen har varit bra. Himla bra. Jag har gjort allt. Jag har gjort ingenting. Jag har haft så jävla kul, mysigt and so on(som min kära sara skulle säga). Hispig. Jag vill inte att det ska vara slut nu. Men varför hålla på och tänka så? Trött. Vill inte ha skola imorn. Sluta klaga idiot. Orkar inte lyssna på tjatet. Är det där jag hittar ångesten igen? Fuck it, lämna det, tänk inte mer.



Clara, jag saknar dig! Kom och rädda mig från måndagarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0