Solen sken på mig idag

Jag har gått i solen idag, låtit värmen från den där undebara solen värma mig. Jag har låtit mig själv må bra och jag har skrattat idag. Det finns inget så befriande som skratt och varma leenden. Jag och mamma diskuterade hur det är att vara fri, vad det egentligen handlar om. Jag älskar min mamma. Hon och pappa ska åka närmare solen, bort, utan mig och min syster och även fast jag gärna hade följt med så är jag glad för deras skull.

Jag har låtit mig själv må bra idag.

För mig kan en sådan enkel sak som shopping ge mig frihet. Jag får tänka på annat, jag kan planera och vara spontan. Jag kan göra som jag vill. Det låter töntigt, jag vet, men en sådan liten sak som shopping kan betyda frihet för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0