I am alone at the crossroad

En orkan i bröstet. Beyonce sjunger i högtalarna. Om en timme ska jag på middag med mina one and onlys från högstadiet. "Listen to the song here in my heart". Jag vet inte riktigt vart jag tar vägen ibland, någon annanstans. Det brinner i bröstkorgen. En eld jag inte vet vart den kom ifrån. Jag vet att jag skriver sjukt osammanhängande men jag är twisted inombords också så det är alltså inget konstigt. Det jag skriver - jag. Men jag är endå glad, glad att jag ska få träffa mina brothers in crime. Mina fina tjejer som fanns där varje dag i 3 år. Det måste ha varit bad days too, men såhär i efterhand så minns jag mest bra saker. Vi hade en grym tid.





Mina tokungar <3


Kommentarer
Postat av: s

gilla!

2010-02-25 @ 22:51:43
Postat av: Matilda

Tack för ikväll sötis !

2010-02-25 @ 23:07:54
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0