Can't sleep.

Hur mycket får jag hata dig? Får jag hata dig föralltid? Jag kan inte sova. Det är dött - stendött lopp när det kommer till att somna. Det är som att livet skulle ha gett upp för en sekund. För att sedan lämna mig till mitt öde. Går jag för långt igen? Borde jag lägga ner? Ge upp? Skita i allt? Nej. Det borde jag inte. En evig jäkla kamp med sig själv, det är vad vi alla lever i. Vissa kämpar hårdare än andra. Mot sig själva. Jag vill ha ett slut på att jag måste. Det skulle vara lättare att leva utan stressen, pressen, paniken. Tomma ord som egentligen inte betyder någonting. Tomma ord som lättar ett hjärta. Tomma ord. Är det vad det här är? Ja. Det är ord. Ord betyder egentligen ingenting, fast de betyder allt. Jag vill ha ord - alla ord. Ge mig MER. Jag tror jag dör utan dina ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0