Dumma kommentarer

Förstår inte riktigt vad folk får sin energi ifrån, när man trackar ner på någon som bloggar för sin egen skull. Varsågod att kommentera, det är ju det kommentarsfunktionen är till för. Fortsätt skriva massa skit utan att lämna namn osv. Det visar tydligt vad för person du/ni är.

Jag har aldrig påstått att jag är snyggast och grymmast i världen, nej, jag är inte en dessie-kopia eller något alls i den stilen. Jag är bara mig själv. Trist att folk känner behovet av att säga taskiga saker då. Projection kallas det, har du hört talas om det, anonyma lilla kommenterare?

Do whatever, tycker bara att det är så fascinerande med människor som endast känner en genom ens blogg, som tror de vet allt om en och känner behovet av att vara elaka. Men hey, alla är vi ju olika.




Och varsågod, här får du som klagar ytterligare en bild att klaga på!
Varsågod att länka till dig också, så får jag se din troligtvis grymma klädstil..

Och en sista ps, ska göra inlägget du kommenterade tydligare till dig, varsågod.


Kommentarer
Postat av: en som bryr sig om retare

det blir bara roligare att retas när du tar åt dig så skit i kommentarerna istället! nu visar du ju att du bryr dig!

2009-09-30 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0