Otrohet, förhållanden, kärlek




Bringing sexy back! Eller inte. Sitter och funderar på otrohet, förhållanden och kärlek.

På MTV har de visat The X-effect hela dagen och jag mår illa av att se vissa avsnitt. Det är äckligt hur man lurar folk till intima situationer och hoppas att de kommer vara otrogna så man får bra TV. Usch.. Visst blir jag underhållen, men fyfan om man själv skulle hamna i den situationen. Det är så jävla svinigt så det inte finns, otrohet alltså. Jag skulle själv aldrig kunna vara otrogen, eftersom det är att såra någon så enormt. Älskar man någon så gör man inte så mot den personen!

Och vidare till förhållanden. Varför har man ett egenltigen? Det bör vara för att man älskar varandra, kan lita på varandra och har det bra tillsammans. När man är mindre kanske man inte har lika långa och djupa kärleksrelationer men när det går lite längre och man är tillsammans under en längre tid, ska inte det betyda något då? Jag blir så trött på folk som springer runt och säger till alla hur mycket de älskar honom eller henne, eller dem som säger till ett ragg på msn att de älskar den personen, kom igen, det är inte på riktigt. Ha lite självrespekt för fan, var ärlig mot dig själv!

Förhållanden är inte till för att hålla i ett år och sedan hittar man en ny på en vecka. Känner du dig träffad? Tänk då efter en stund. Sådant är inte på riktigt och man kan lika gärna skita i "förhållande stämpeln". Vissa människor vill jag bara be - väx upp.

Kommentarer
Postat av: alex

håller med! om det inte finns någon äkta kärlek i förhållandet kan man lika gärna skita i att bli tsmns! <3

2009-05-01 @ 15:46:00
Postat av: Matilda

Precis,! <3

2009-05-01 @ 15:47:49
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0