Stora familjer och fullfjädrade fjortisar

Att vara en tålmodig människa är inte lätt, men man kan göra det lätt för sig. Jag ska till exempel aldrig mer (om jag inte verkligen behöver) åka till Kista Centrum och shoppa. VILL INTE! Det var en mardröm att springa runt där med mamma! Seriöst, jag skulle inte vilja ha med mig hela min släkt när jag åker och shoppar? Det blir ju bara jobbigt. Förstår inte hur man står ut. Och sedan alla fjortisar som hänger där! Ojj vad jag kände att jag kom tillbaka till förorten när jag var där, hur dumt det än låter. Jag föredrar storstan med shoppingen där och jag är glad att jag har den förmånen att bo här. Tack mamma och pappa för att vi flyttade!




Våran tolkning av fjortisar, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0