Herre Jesus Kristus Gud, är det möjligt?

Vem kunde tro att det var möjligt att vara på bra humör efter en timme med världens jobbigaste ungar? Jag mår bra i själen på något sätt. Allt är inte perfekt, men just  nu känns det så jävla lagom. En annan dag kanske jag behöver vara head over heals i humöret, men just idag räcker det precis som det är! Mina små fotbollspojkar, dom är små djävular ibland, men trots allt blir man lite knäsvag då de vill styla för en och dela med sig av sina liv. Coola små pojkar. Det är en svårförklarad hat-kärlek, som att ha 28 småsyskon.




HAHAHA!! Fyfan vad bra den visar hur fotbollsskolan känns ibland!
Clara & Tess som jag tränar pojkarna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0