Mitt söndagsmys

När kroppen ba säckar ihop på nåt söndagsvis. Var helt sinnessjukt otaggad igårkväll så när jag och Jenny stod utanför Sommar redo för att gå in, blev det helt om och vi sket i det. Imorse var jag överlycklig att jag valde så konstigt. Vad skönt det är när man vaknar upp på sin lediga dag, HELT clean. Hade iof en spännande person över inatt, en som ligger som en räka när han sover, det var ju halvkul att han inte fattade det heller sådär 2 på natten. Aja, mys att vakna var det åtminstone. Helmys.

Sen vart det fotboll, och vi VAAAAAANNN, HEJA ERIKSLUND. Osv. Helt död efter så har legat i mamma och papppas stora mysiga säng sen jag kom hem och kollat på Green Zone. Snart dags att sova kanske. Hihi. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0