Långa dagar, lite fritid

Hej vänner! Ja gud vad roliga inlägg jag delar med mig av nu för tiden. Jag känner det. Sorry duddes. Jag jobbar hela dagarna och sen är det slut. Då sover jag. Förutom dom där värdelösa timmarna jag stirrar planlöst in i datorn och ser nothing av det som jag håller på med. Någon som känner igen sig? Ska träna imorn i alla fall, (JA NU JÄVLAR SOFIA SÅ BA KÖÖÖÖR VI!) osv. Men det jag är mest taggad för imorn är tacosen jag ska äta till lunch.. Inte lätt att va hälsosam när man tänker på mat 24/7.

Och förresten vad händer med mig, har insett att jag blivit så sinnes nyfiken. Fattar ingenting. Tröttheten som visar sig i udda former kanske. Aja, nurå, Djungelns Drottning, vad hääääänder?

Kommentarer
Postat av: sooooofiiiaa

åt godis igår :( men på helgerna får man lite.. ska vi ut ikväll? jajajaj! (vet att du va ute igår för såg det på fb hehe men skiter i det hihi)

2012-03-17 @ 10:42:17
Postat av: Matilda

Haha så jävla sant, fy vad mycket onyttigt jag ätit de senaste dagarna..... Nej hemma ikväll :O men vi ska ju partaja som om det inte fanns någon morgondag på onsdag! :D fixat sovmorgon på torsdag också, wiiiie. <3

2012-03-17 @ 19:29:45
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0