Men tjenarerå, nu är jag hemma igen (y)

Känner mig lite sådär skev idag. Kvällen igår var lite sådär skev. Vädret är lite skevt. Hjärnan är lite skev.. ja osv osv. Skevt. Helt enkelt.
Har levt i en annan del av Stockholm nästan hela veckan. Blir lätt så när lokaltrafiken är rätt så ganska oduglig och en väg som tar 20 min med bil tar en och en halv timme(!!!!!!!!) med lokaltrafiken. Hej Djursan!
Men nu kommer the news vänner och fiender. För åh vad bra det känns att i februari rullar jag härifrån. Det har trots allt varit en fin tid och spännande att få uppleva lite av en annan slags förort. För Djursholm har både bekräftat och slagit hål på mina fördomar. Trots mitt missnöje när vi flyttade hit har jag trivts väldigt bra! MEN NU, NU JÄVLAR blir det Östermalm istället! I'm moving back home skulle man kunna säga. Till mitt älskade Stockholm, till min älskade storstad. <3
Nu ska jag in i duschen för ikväll beger jag mig igen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0