Jag nördar med PH

Heeej alla levande varelser. Ojojoj vilken slappdag det har varit idag. Iom att det varit så full fart på senaste var det å andra sidan otroligt skönt. Bara jag och Paradise Hotel, haha. Har fastnat igen, den här gången är det norrmännen som står för underhållningen. Det är nog det najsaste gänget so far vad jag vet om refererar till hur de beter sig mot varandra. Ingen som vill sticka någon i ryggen osv. Det mest humanitära PH so far kanske. Kan man säga så? I vilket fall - underhållande! Men idag kom det in en svensk hos norrmännen, vet inte vad jag tycker om det? Wehehej, PH nörden har talat. Nu ska jag mysa vidare i min Juicy Couture och mina Canada Snows som jag fick i julklapp. Har helt glömt att visa julklappar, men de två älskar jag i vilket fall. Mysfaktorn är hög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0