Är så sjukt rastlös.

Idag har jag varit ledig. Jätteledig. Totalt. Helt. Ledig. Och det var underbart att få sova, men jag vaknade vid tio och undrade för mig själv om jag försovit mig och kollade nästan i panik i almanackan vilken tid jag skulle börja. Sen kom jag på. Måndag. Ledig. Jätteledig. Totalt. Helt. Ledig. Halllååååååå??? Är det någon hemma??? Hatar att vakna och tro att man försvoit sig. Kunde iaf somna av. Dagen inleddes med sängmys, så mycket att det till slut blev tråkigt. Oh hello I'm so interesting nu känner jag. MEN, jag testade thaimat idag, OCH HELV***E vad det brände i käften. Trodde nästan jag skulle bli förlamad. Men så gick det över och pappa kom för att hämta mig. MOT SATS, sa han och så for vi.

När jag kom hem kom jag på att jag var väldigt hungrig. Gino hade varit gott, men vänta nu, det är ju en efterrätt. Jaja. Blev så sugen så jag värmde frukt och käkade det med yoghurt. Inte helt misslyckat, rätt gott faktiskt, fast nästa gång skippar jag äpplen!

GINO får 5/5 likes

VARM FRUKT får 3/5 likes

Kommentarer
Postat av: jennypenny

Söt du är :)

2012-01-23 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0