Matdagboken dag 1

Som den stureplanskrigare jag nu blivit måste jag ju vara tunn och smal. Så enkelt är det. Höhö. Skämt och sido. Jag måste bli liiiiite mer hälsosam, för som det ser ut nu äter jag godis varje dag och typ chirre och dirre varannan. Seriöst, man mår inte bra av det. Sen blir det mycket socker i maten också med pasta, pizza, pommes osv. Men exakt vad jag egentligen äter vet jag inte riktigt, har inte så bra koll - därför ska jag nu göra matdagbok. Då kanske jag inte vågar äta dåligt. Så här kommer matdagboken dag 1:

Frukost: En skål Coco-pops med mjölk
Lunch: Plocksallad från Ica, pasta, feta, kyckling, skinka osv.
Middag: Tomatsoppa m. gurka och feta + 2 mackor m. leverpastej

Vad har du ätit? Sukta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0