I've tried and tried, to say what's on my mind - listen

Ja just nu, som så många gånger förut, finns det tusen saker att säga. En djup jävl oro som grott in sig i magen. Men det kommer gå bra säger dom. Säger hon, säger han. Det är ingen fara. Chillarå. I've gotta find my own osv. Måste hitta mitt, måste hitta det där stället där jag trivs, där jag mår bra, där jag inte oroar mig för det finns inget att oroa sig för. Mer att veta. Eller kanske inte. Men att ha en bra känsla i kroppen, lugn. Att man vet, även om allt kanske inte blir som man blir, så vet man att det kommer bli bra i vilket fall. Där man har något att luta sig tillbaka på. Leva lätt. Leva mycket. Leva nu. Lev, för fan.

/ Mvh Midnight deeptalker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0