Tiden jagar oss alla

Jag har varit en synd som bloggskrivare den senaste tiden. Men det finns en rätt uppenbar anledning och en lite mer långsökt. 1 - jag har jobbat som ett svin(lite dramatisk får man va). 2 - jag har flyttat till en förort(närheten till datorn är inte densamma).

Hamnade alltså som värdinna på Stockholmsmässan förra helgen. Hällde upp juice och städade monter 4 dagar i sträck med min nyfunna vän Amanda. Även fast det var slaviskt var det roligt. Sällskapet var toppen.
Märker hur trött jag är när jag börjar skriva som att ni undrar. Det är inte så jag brukar funka. Jag gör lite och sen tänker jag lite. Men vad fan liksom, vad hände nu? Och det är redan tisdag, herrejävlar. Aaa i alla fall, jag har jobbat lite, lagat lite fiskmat, festat lite, sovit lite osv osv. Det är så spännande som det kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0